Doua moduri de a pedala: Maraton Tg.Secuiesc si Lacul Rosu

Un weekend de sfarsit de mai.

 Concurs pe biciclete la Tg. Secuiesc in prima zi. Iesire relaxanta la Lacul Rosu si Pasul Bucin in a doua. Vremea parca ne-a stiut planul: sambata ploaie multa – duminica soare si cald.

Drept urmare la concurs ne-am straduit sa ne mentinem echilibrul prin namol, rauri si balti de peste un metru adancime. Cand treci linia de sosire uiti si de oboseala si de hainele ude, pline de noroi. Esti extrem de fericit … si foarte, fooooarte infometat 😉

Ziua de duminica a fost ca o recompensa pentru efortul depus la concurs. Am pedalat alaturi de Flori si de Bogdan pe traseul Joseni – Gheorgheni – Pasul Pangarati (1256m) – Lacul Rosu (983m) – Gheorgheni – Pasul Bucin (1276m)- Joseni.

Drum destul de solicitant din cauza pantelor pronuntate, dar intr-un ritm de vacanta. Opriri dese pentru poze, un kurtos kolac pe malul lacului si o bere rece la o terasa din Bucin.

M-am tot gandit de atunci ce mi-a placut mai mult. Sa imi fortez limitele pedaland prin noroaie in graba  unui concurs sau sa ma bucur de peisaje si de specificul locurilor ca un pasnic cicloturist? 

Intre timp am gasit si raspunsul … oricum ar fi, pe doua roti sa fie 😉 

Site Maraton Tg. Secuiesc – www.kezdimaraton.com

*montaj video cu ambele zile:

Acest articol a fost publicat în Cu bicicleta și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Doua moduri de a pedala: Maraton Tg.Secuiesc si Lacul Rosu

Lasă un răspuns

