Creasta Nordica a Pietrei Craiului

Weekendul asta am fost in Piatra Craiului impreuna cu Ioni si Monica.

Planul era sa urcam pana la Turnu si apoi sa parcurgem cat mai mult din creasta. Am ratat intrarea pe Padina Hotarelor (cruce albastra) asa ca am urcat pe Sindileriei (cruce rosie).

O ploaie scurta ne-a determinat sa tragem un pui de somn la refugiul vf.Ascutit 😉

Dupa inca 2 ore jumatate de mers priveam apusul de pe vf. la Om.
Nu mai facusem portiunea asta de creasta de aproape 7 ani, iar atunci nu vazusem mai nimic din cauza cetii. De data asta am avut noroc de o vreme impecabila.

Coborarea de a doua zi pe la Lanturi a fost cireasa de pe tort.

Cateva poze:

Această prezentare necesită JavaScript.

Acest articol a fost publicat în Pe munte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Creasta Nordica a Pietrei Craiului

  1. Bogdan zice:

    :)) parca am facut si impreuna traseul asta, nu?

Lasă un răspuns

